sâmbătă, 19 septembrie 2009

Expozitia Popa's din Centrul Congreselor a starnit curiozitatea marilor lideri politici

Peste 60 de portrete in linia inconfundabila a maestrului Stefan Popa Popa's au fost aduse joi la Centrul Congreselor din Praga, unde se desfasoara Summitul Aliantei Nord-Atlantice, pentru a fi prezentate intr-o inedita expozitie pe perioada celor doua zile cat se desfasoara reuniunea. Artistul a reusit, doar in trei zile, sa surprinda trasaturile tuturor protagonistilor - sefi de stat, premieri, ministri de externe sau ai apararii - prezenti la Praga, ultimele portrete fiind finalizate chiar in cursul noptii dinaintea deschiderii summitului. Pentru portretul realizat presedintelui rus Vladimir Putin, Popa's a primit felicitari de la cunoscutul caricaturist Tatu de la ziarul francez Le Monde. Stefan Popa's a precizat ca expozitia a fost realizata doar prin fonduri proprii: "Eu sunt propriul meu prim-ministru, propriul meu presedinte si propriul meu ministru de finante. Nu depind de nimeni si incerc si eu sa-mi ajut tara cum pot", a subliniat artistul.