sâmbătă, 19 septembrie 2009

"O sa murim cu speranta"

Antrenorul campioanei en-titre a Romaniei se arata pesimist in ceea ce priveste viitorul echipei nationale, dupa esecurile suferite in acest an pe propriul teren cu reprezentativele Greciei, Norvegiei si Croatiei. "Vom muri cu speranta. Eu incerc sa fiu logic, sunt lucruri verificate in istorie. Felul in care se lucreaza acum in fotbalul romanesc ne face sa murim disperati", a declarat Cornel Dinu ieri la conferinta de presa saptamanala. Tehnicianul a anuntat ca incepand de ieri el nu mai comenteaza in nici un fel parerile altor oameni de fotbal: "Nu mai imi convine sa raspund altora. Vreau sa ies din noroi, sa am cat mai putin noroi pe mine". In legatura cu meciul programat duminica in etapa a XIII-a a Diviziei A, Dinu a spus ca Brasovul este o echipa care poate pune probleme: "Au o aparare buna, care anul trecut a incasat destul de putine goluri, iar Buga si Stere sunt doi jucatori extrem de periculosi". Prezent si el la conferinta, capitanul Giani Kirita a tinut sa vorbeasca despre ultimele acuzatii care i s-au adus: "N-am avut niciodata vreun conflict cu Gica Popescu. De fapt, nici nu stiu care jucator din Divizia A are tupeul sa se lege de Gica Popescu. A fost o neintelegere vizavi de gestul meu de a aplauda galeria, lucru care il fac dupa fiecare meci. In nici un caz nu i-am aplaudat pentru ca au strigat impotriva lui Gica". In alta ordine de idei, clubul Dinamo a facut apel impotriva deciziei luate de LPF in cazul Alexa. Pentru faultul dur asupra lui Mocanu in meciul cu Farul, jucatorul dinamovist a fost obligat la plata a 6.000 de dolari. "Daca tot ii da lui Mocanu bani din prime, din contract, atunci sa-l treaca si in buletin, sa-l ia acasa", a spus ieri Tica Danilescu.